fredag

idag känner jag för att skriva ett riktigt ordentligt inlägg., så tag varning säger jag bara. dagen började med franska, fick nya glosor till nästa vecka & satt & pratade typ. helt okej lektion, verkligen. jag tycker om franskafröken christina! :] därefter hade vi en ordentlig paus på en halvtimme, & hade sedan so. tittade på film om norge med hanna, rickard & jesse. hahaha, jättekul. den handlade typ om ett samhälle med 600 personer, & mest om alf & hans son alf-erik som fiskade hummer. man kan ju undra om läraren tycker att vi har bristande intelligens eller något...
sedan hade vi bild, & fick börja skissa på idéer till våra skulpturer, man får göra antingen en jättestor i hönsnät & tidningspapper, eller en mellanstor i hönsnät & gipsbindor, eller en liten i lera. själv ska jag knåpa ihop ett litet bi i hönsnät & gipsbindor.
sedan hade vi lunch, tunna pannkakor & jordgubbssylt, & sedan hade vi engelska med  lärarvikarien som har världens hetaste kropp! dregeldregel. & sen hade jag slöjd, satt & pratade med offer, han är allt bra kul han. :]

imorgon ska jag på släktkalas. wohooo (a) :]  , & på söndag blir det biologipluggning för elin svenssons del kan jag lova, prov på onsdag! & jag hoppas på bättre betyg där, så.. you know. men nu har jag skrivkramp & idétorka & allt vad det heter, så jag ska dra mig. pusshejs!

Kommentarer
Postat av: V I C K Y

HAHAHA alf o hans son alf-erik, vilken fantasi dom hade när dom skulle ge ungen ett namn ! xD o veeeeem har ni egentligen i so? x)

2008-04-04 @ 19:53:14
URL: http://vnyren.blogg.se
Postat av: Lollo :D

heter inte han typ martin eller nåt ? han hade vi i musik i sexan :D o komihåg att du är världssöt :D

2008-04-06 @ 22:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0