hellodeardiary.

tjaaaaa, för att citera alla tonårspojkar ute i världen. idag är det onsdag, fifan vad fort veckorna går. idag har jag vart i skolan. jag började nästan gråta på idrotten, pms-monster here i come. då är det bra att ha victor åström, han är snäll! annars hände inget speciellt, hade matteprov som gick åt helvete & fick reda på vad jag fick på religionsprovet, vg+/mvg-. älin jetearg hest, så att säga. sen var jag med malin, vi åt jordgubbar & pratade om pojkar. det är fint.
imorgon ska jag vara med samra. det ska bli kul, HIHIHI. yippieyey.
snart är det sommar hörni!
men nu ska jag plugga franska, jag har prov på fredag.
farväl alla trogna bloggläsare.
/ älinsvenssonius.

Kommentarer
Postat av: malin

elin, jag hoppas verkligen inte att du har lånat sallys, cissis o mitt snott av martins uttryck så att säja. -.- xD

2008-04-23 @ 21:55:55
URL: http://maloon.blogg.se
Postat av: tess

DET ÄR SOMMAR ! :D så jäkla nice alltsååå ^^

2008-04-24 @ 17:58:49
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0