käftis

ni anar inte hur tråkigt det är att blogga när man inte får några kommentarer -.- ,
idag vaknade jag med hemsk huvudvärk, så jag behövde inte gå till skolan. det är fan nåt fel med mitt huvud, jag har migrän & ont flera ggr i veckan ;s , aja, sånt är livet. men iaf, mamma började tjugo i tio idag, & tio över nio skulle jag till käftis. jag hatar att gå till tandläkaren, men mamma följde med mig den här gången :D ihii, jag tycker om min mamma (a). jag hade inga hål iaf, så när dagens skräckupplevelse var över skjutsade mamma mig till mormor. satt & pratade med tanten ett tag, hon är så jävla kul :D, min mormor är coolast <3
sen tog jag lunchbussen hem kvart i ett, & sen har jag pluggat biologi sen dess, prov på celler, andning & matspjälkning imorgon, måste lära mig 30 sidor utantill, sånt gillar vi inte! men iaf, imoron ska jag till skolan & leka med alla mina uuunderbara vänner, & så ska jag skriva en uuunderbar svenskauppsats.. OHMYGAD. sen är det konfa (h) det är kul, för då får jag leka med mina älsklingar!

OVER AND OOOOUUUT,

Kommentarer
Postat av: V I C K Y

whaat? jag ÄLSKAR tandläkaren :o xD på riktit asså!

2008-04-10 @ 17:12:27
URL: http://vnyren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0