LA-LA-LA

hej, idag är det fredag & jag är glad. skolan började med franska, gick igenom provet & det verkar inte vara så svårt! sedan rast, planerade reklamfilmen med nattapatta, emma, evelina & samra, som vi ska spela in på svenskan. ihiii, dethärkommerbliskitbra! :]
sedan so. & bild. haha, det var kul. vi får göra typ skulpturer i lera, som alla valt att göra utom jag & samra xd, mobbademobbade. aja, alla ser jättekul ut när dom håller på med sina konstiga grejer x)
sedan lunch, & engelska. slöjd, jag stickar :D det är kul, för då kan jag sitta i "grupprummet" & prata med roligt folk.. :)
sedan åkte jag & samra till stan, & letade praoplats. vi var ÖVERALLT typ. jag ville helst vara på ginatricot eller monki, mina favvis-affärer ju :], men dom hade inte plats ;/ det slutade med att vi KANSKE får vara på pepper iaf. när jag kom hem räknade jag upp alla affärer SOM JAG KOM IHÅG PÅ RAK ARM att vi var & frågade i, det var 11 st x) aja, tråkigt inlägg, orkabrysig.

imorgon ska jag leka med malutta :D sånt tycker vi om.
pusshej jag älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0