tisdag

hallihallå alla glada monsterdiggare, jag har varit sjukt in-aktiv på bloggen & det ska vi skylla HULTDALSSKOLAN på. muhah. meeen, idag har jag haft engelska, fick skriva oförberedd uppsats om en film vi såg de två senaste lektionerna. ÖHM. det gick väl.. bra. haha :). sen hade jag fysik, fick tillbaka förra veckans läxförhör, 2/9 , LÄTT NÖJD :D haha, typ första gången på jättelänge som jag inte hade pluggat, så vi får hoppas jag behåller vg:et i betyget! sedan hade jag franska, pms:ade på niklas & var skitförbannad nästan hela lektionen, hihi.
sen hade vi luuunch, det var typ potatisgratäng med skinka, palsternacka & morötter i ;s uuuh. därefter bar det av till 75:an för att ha matte med peter weslin eftersom kicki var på kurs. & sedan gick jag, samra, jesse, rickard & natta till syv-konsulenten louise & pratade i typ en timme. därefter fick jag göra muntligt religionsprov. det gick jättebra faktiskt :)
sedan gick samra & jag & solade i solen, überskönt verkligen! & sen hem till samra, vi förstörde deras växthus xd haha aja, imorgon är det en ny dag. en ny dag innebär matteprov, kemiläxa, biologiläxa, soläxa & så måste jag plugga franska till fredag. men jag ska faktiskt leka med malin imorgon, hennes öron lär springa sin väg så fort dom hör det där namnet igen.. ni vet.

i wish.. <3
bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0