denna bollen den ska vandra, från den ena till den andra

första skoldagen, upp vid sex pigg som en .. sengångare & fixa lite, sen wiiiiooooopppssch var man i skolan, tillbaka till den extremt älskade platsen med allt vad det innebär. fick mest info idag, vi börjar på riktigt med lektioner o så på fredag(y). efter skolan åkte jag in till stan & klippte mig, ingen skillnad, men det är precis så jag vill ha det också ;)
imorgon blir det rix fm-festival med brudsen, ewe cilla o malin! inte det roligaste men vi kan roa oss själva, OROA ER INTE liksom (a)
förövrigt kommer jag sakna min nattapatta nu!, jarrrrrrrå! <3

"det är ju kul när man har kul. o det är ju kul."
jag & mina intelligenta kommentarer allså..
pusshejs!

Kommentarer
Postat av: hanna

mm, thornell!



illa illa, en annan dag :)

2008-08-19 @ 21:20:48
URL: http://hannaakindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0