DONG DONG DONG

jag tycker så fruuuktansvärt mycket om mina tjejer allså! myskväll igår med natta, cilla & beccaboo hos nattapatta, kollade på hancock & pratade, & sanningellerkonsekvens (a) .. sen blev det också en hel del pussar med rasmus för min del (a) BHAHAH :D ".. eliiiiind" hah.
" hancock .. är det en porrfilm eller?! "
" ?..         HANGCOCK "    XD
kul humor, ja vet.

sen drog cilla o becca hem, natta & ja kollade på tretton då, fast vi var nog lite för trötta för att orka bry oss, sen låg vi o prata & somnade vid  halv fem.

IMORGON BÖRJAR SKOLAN GOTT FOLK!, jag avlider. fast.. nä, det ska faktiskt bli kul. att träffa alla.
8 cp GOES 9 cp !!! vi börjar bli stora. <3

bajbaj, jag tycker om er! :D
/ pippilotta

Kommentarer
Postat av: tess

Uuuuuh (a) Då kommer det säkert att gå bra för lilla mig idag (a) Den stora heliga Elin Svensson tänker på mig ^^ grr, nu fick jag lust att kolla på porr !!

Men du får med ha en KANON dag, hälsa alla negrer ifrån mig ^^

<3 <3

2008-08-19 @ 08:31:55
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0