har man blivit utmanad så har man.

1. Tre namn jag lyssnar till: elin, älin, bestahesten
2. Någonting jag tycker om med mig själv: jag är en bra lyssnare & så har jag skaffat mig världens bästa vänner.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: humörsvängningarna (...), ingen disciplin.
4. Detta är jag rädd för: fåglar, vara oälskad & förlora de jag älskar.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: musik, kärlek & mat.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: hoppa bock, göra läxor/plugga till prov i tid, GÖRA MITT YTTERSTA PÅ MATTE-KEMI & FYSIKLEKTIONER (märks det att jag har skolångest?..)
7. Detta tycker jag om att göra: vara med vänner, shoppa, musik & film.
8. Detta vill jag göra just nu: ha glassterapi med malin i min säng.
9. Bästa känslan: känna sig älskad, behövd. när det mesta i livet flyter.
10. Värsta känslan: att inte räcka till, besvikelse.
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: verkligen bryr sig på riktigt, får mig att skratta & pålitlig, ärlig & fin att titta på.
12. Är du kär just nu: njae
13. Jag vill gifta mig: aa, absolut
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: leva ett lyckligt liv & hålla kontakten med alla jag behöver genom hela livet, gifta mig lyckligt & få barn.
15. Min käraste ägodel: mina vänner
16. Något jag vill ha i present: kärlek, muha
17. Detta har jag på mig just nu: mjukisbrallor & hoodtröjja. lite underkläder därunder med ja ;D
18. Favoritkläder: vetinte. snyggt.
19. Favoritdjur: hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: punkrock, indierock & singer/songwriters.
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: the bravery - believe, gnarls barkley - going on, hästpojken - lena60
22. Roligaste och tråkigaste ämnen (tänk på vad du egentligen gillar, inte om det är kul eller tråkigt bara just nu beroende på lärare osv): roligaste: musik, bild, svenska, religion. tråkigaste: fysik, kemi, matte & idrott.
23. Stjärntecken: schteeeinbåkk >.<
24. En bok jag gillar: jooo jag har faktiskt ett svar på den frågan :D När kärleken kom av Louise Boije af Gennäs.
25. En film jag gillar: i am sam, moulin rouge.
26. TV-program jag gillar: topmodel, scrubs & my name is earl.
28. äter jag gärna: pasta i alla dess former, kyckling, mozzarella, smågodis & passionsfrukt
29. Dricker helst: lokapäron
30. Favoritgodis: surt
31. Hit vill jag gärna åka på semester: kreta med min besta hest, planer :)
32. Färg på mina ögon: varierar beroende på ljus, dag & humör.. men gröna i grund & botten, även gul/bruna.
33. Min längd: 167
34. Jag tror på: mig själv & min mormor.
35. Person jag beundrar: mormor, hon har tagit sig igenom så mycket skit genom åren men ändå står hon på sig & älskar sig själv ; "kyss mig där jag är som vackrast" .. jag älskar henne.
36. Så här bor jag: i en rosa stor trävilla på landet, sjötomt & gigantisk trädgård :)
37. Det här tänder mig: fina ögon, helst jätteblåa, med långa ögonfransar. smilegropar & fint leende. fina ord & varma kramar.
38. Det här gör mig avtänd: elaka, idiotiska, överparfymerade killar. finns mer att säga
39. Favoritfärg: grönt, rosa, vitt & rött.
40. Favoritcitat: " it's better to burn out than to fade away " , kurt cobain. <3
41. En hemlighet jag vet: som om jag tänker berätta nåt sånt
42. Bästa present jag fått: min snoppgroda som jag fick av malin :D!
43. Senast köpta skiva: ojoj, vetinte
44. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögonen.
45. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: ojoj, mycket, men jag duger väl hela jag egentligen
46. Udda förmågor/egenskaper: -
47. Om jag vore ett djur skulle jag vara: typ en sengångare. fast en renlig & fräsch sådan, jag har hört att dom ska lukta illa
48. Två personer jag vill ska göra detta test: tess & vicky


Kommentarer
Postat av: vicky

klart som korvspad att du utmana mig -_-' ;D jag gört på bdb, heh.:p

2008-08-10 @ 19:40:24
URL: http://vnyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0