I TYSKLAND

nu sitter jag vid en dator i tyskland. free internet pá hotellet. dá spelar det inte sá stor roll att dom inte har bokstaven före Ä i alfabetet pá tangentbordet, hihihi. jag har shoppat HUR MYCKET SOM HELST verkligen, eller det känns sá iaf. vi är i lübeck nu, var tidigare i världens mysigaste lilla stad som heter bad segeberg. & innan dess var jag pá landet. vi badade, shoppade & självklart blev det en hel del elin&batti-prat. han är verkligen underbar & jag älskar dig min kusiiiin <3

jag már bra även efter omständigheterna, jag är áterigen singel.. men somsagt, jag lever, äter & skrattar sá det är inte sá stor skillnad mot förut! :)

men nu ska vi ut & äta middag, jag är vrálhungrig & kommer säkert dregla ner mig snart. jag behöver haklapp

PUSSSSS.
/ er elinpälin

btw sá saknar jag:
martin malin mickaela cilla ewelina SAMRA linnéa evelina emma & massa mer.
nu maaat

Kommentarer
Postat av: vicky

nawh, hoppas du mår bra , synd det där med olle :/ men bra att du inte deppar ihop ! (=

2008-08-07 @ 12:45:33
URL: http://vnyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0