s

söndag, dagen går åt till plugg, datorn & film, jorrrå det här blir nog bra ska ni se. usch vad jag är trött på min hals, jag låter helt seriöst som en trettonårig kille som precis kommit in i målbrottet när jag pratar, rösten spricker hela tiden. ååååååh! på onsdag ska jag va med carl yäyä (h)  & så ska jag träffa frun nån dag också, <3. för hon är inte liten längre nejnej hon har lämnat fjortislivet & kan numera kalla sig stor. -.- förresten ska jag fixa mina naglar idag, typ lösnaglar o fixxxxxxa tjohej! aaah nu ska ni slippa det här, jag ska duscha!
so long suckers
<3


Kommentarer
Postat av: Once

Krya på dej!

2008-08-31 @ 19:10:27
URL: http://once.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0