torsdag&fredag.

snart lägger jag ner bloggen tror jag. bara så alla är medvetna.

i allafall. igår var en mycket bra dag måste jag säga., cilla, natta & malin, mina äälskade brudar. utan er skulle livet vara så mycket tråkigare, jag hoppas ni är medvetna om det. :)
vi bakade, eller.. CILLA bakade, kollade på film & drog ut sen, natta & jag är för lika för vårt eget bästa allså, muhah (a) vi hade lite småkul sådär, skämde ut oss lite men det är verkligen inget ovanligt.. sen fika hos malutta, o sen hem & kolla på sex and the city, fy faaabian vad bra det äääärrrr!
& idag gick jag upp tidigt, 9.56, för malin kom :). så var med henne, haha :
m: " näääe det funkar inte., jag vill göra slut elin.."
e: "... vi passar bättre som vänner."
ASG*

o sen fika med mormor ;). imorgon kommer folket från mariefred, linnéa bland annat! o dom stannar till söndag, söndagkväll blir det brudarna, måndag allmänt depp & en hel del gråtattacker i guess, för tisdag är det tjohej till hultdalsskolan igen.

farvääääl.


Kommentarer
Postat av: tess

Du får faan inte lägga ner :| maaaaah!

tess får paniiik, panik paniiik!

2008-08-16 @ 07:15:04
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: vicky

NEEJ INTE LÄGGA NER !!! :| !!!

2008-08-16 @ 11:13:45
URL: http://vnyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0