-.-

nu skulle ni allt vilja höra mig! jag har INGEN röst överhuvudtaget, när jag försöker prata låter det som jag viskar hehe :) riktigt roligt. något mindre roligt är att jag plus detta har världens mensvärk, så det verkar som jag blir hemma idag. öfhdgsherhgergrvrrhgbgfndfhgiwer7yihiikk98..   -.-
jaja, vad gör det om hundra år?
tänkte underhålla mina kära bloggläsare med en lista snart också, om jag hittar nån det vill säga, HUHU DET ÄLSKAR NI VAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! nae, jag mår inget bra.

kramkalas


the moment of truth in your lies

Kommentarer
Postat av: rebecca

JAAAAAA VERKLIGEN!!! :D:D:D men du gummsen krya på dig nu tills imorgon <333

2008-12-28 @ 23:31:41
URL: http://rebeccaarfwedson.blogg.se/
Postat av: cilla

jag tycker om dig även om du är röstlös :D <3

2008-12-29 @ 14:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0