en vanlig tiiisdag.

godkväääääll.
denna tisdag har varit ovanligt seg,
lite halvdan men ändå helt okej.
började dagen med engelska,
för att sedan köra hårt med fysik & förhör.
franska på det,
lite lunch med bruuuuedarna (& niklas)
& matte. sedan lite ev med praosnack,
& sedan bar det av till stan med samra.
träffade alexandra,
& jag tror minsann att jag såg alfon,
men man vet ju aldrig med mig x}
sååå, när jag kom hem hade jag köpt
x hårsnoddar för 14.50
punkt.
inte alls på shoppinghumör, som ni märker.
& nu har jag pluggat kemi, biologi & övat bokredovisning.
jag tror jag håller på att bli en liten pluggnörd,
men det är ju bara bra. måste höja betygen juuuuhuuuu.

imorgon är det onsdag & konfirmation
fy buubblan vad tråkigt
menmen,
lev väl
adios.

Kommentarer
Postat av: vicky

glöm inte topmodel idag eeeelin! ;)

2008-02-27 @ 20:20:51
URL: http://vnyren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0