fredag, TUT TUT TUT TUUUUUUT

awiiii,
idag hade älin jätterolig franska på morgonen, naaaat.
hemkunskap, engelska med glosförhör & slöjdich.
sen buss in till stan med världens bästa evelina dahl, du är speciell hjärtat <3
, & sen lämna evelina för att möta upp mikka, wiho.
sen gick jag & mikkabus runt,
& eftersom jag känner heeeela norrköping,
träffade jag BLAND ANNAT ;
august
bazze
cilla
carro
johanna
medmera.
köpte iaf gråa leggings & en stor rutig skjorta,
AWIII, jeteklad hest.

IMORGON ska mor, syster & mini me på spa (a) äckligt mysigt.
& så kan jag meddela att jag blir hemma ikväll.
fatta liksom, elin svensson hemma en fredagkväll.
coooooolt.
pussajöken.

Kommentarer
Postat av: hanna

VAR DU PÅ STAN?!!!! JAG TYCKTE `JAG SÅG DIG, MEN JAG KOM INTE PÅ VEM DET VAR. FYYYY PÅ MIG

2008-03-01 @ 12:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0