fredag.

8 cp <3
wellwellweeeeell ,
fredag nudå.
franska , fick croissanter & hallonsaft , jotack.
man blev lite illamående efter en tolftedel , men den gick ner iaf.
hemkunskap , tralala.
engelska , gick mest åt till att vara irriterad på robiin eftersom han kastade sudd i mitt hår , wih.
slöjd , HAHAHA. blev våldtagen av evelina några gånger , hon dansade till cry me a river ,
sjöng kärlekssånger till mig & strippade.
annat jag hann med denna slöjdlektion
x sitta i offers knä & rita pyjamasar
x prata
x sjunga ; OOOOOOOOOOH THINKING ABOOOOOUUUT AAAAALL THE YOUNG YEEEEARS xd
x göra ny frilla på offer
sen lekte offer tarzan & mitt hår var lian , yähyäh xd

seeeeen åkte jag , malin & ewe till stan ,
köpte en tröja & en bh.
ewe&elin funderar :
ewe; men elin den här var ju rätt fin *pekar på tröja*
elin; vad står det på den ?
*båda läser tillsammans*
; peeeaaace noooow.
ewe; haha vilken humor.
sen kom bella ett tag , & sen gick ewe & bella hem så det bara var malin & jag som yrade runt ;p
men näe , jag måste upp skapligt imorn så nu blir det bara lite tvtittande & sen går jag faktskt & lägger mig.

kyss&smek sänglek :}<3
[ det där ovan är inte seriöst. ]
/ eeeeelin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0