fredag&lördag.

fredagen var rätt kul faktiskt.
började det hela med franska , därefter hemkunskap & engelska ,
då skrev jag på jesses armar med en avbruten penna ,
" elin <3 , 4-ever " haha , han tyckte det var skönt när jag skrev ,
han är allt lite mysko.
sen gick jag & klippte mig , så kom jesse efter ett tag & skulle också klippa sig x)
sen träffade jag & mamma nicke , skjutsade hem honom ,
& då fick jag träffa hans 2-&enhalv vecka gamla lillebror edvin (: sötsötsöt.
sen åkte jag & mamma till stan & fikade med syster ,
& sen var jag med samra hela kvällen.
gick runt våran fredags-runda ^^
träffade wicke , han var skitglad , han skulle träffa sisselalala xd
sen kom jag hem vid typ halv elva ?

idag ska jag vara hemma & slappa ,
kusin oliver har fått magsjuka så vi ska inte fira hans 2-årsdag idag. (fyller på onsdag.)
men det är ju melodifestivalen ikväll också ,
så det blir väl & kolla på det antar jag x)
på torsdag är det alla hjärtans dag förresten ..

lev väääl ,
/ elin.

and i know that i should let go ,
but i can't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0