oooonsdag

jag är hemma :D
ihiii , ni har saknat mig jäättemycket va ?..
i fredags skulle vi komma iväg runt sex nånting enligt mamma.
in my ass.
vi körde nerför backen runt nio , haha x)
hämtade emma i åby , för hon skulle ju meeed.
& sen bar det av.
jag satt mestadels & sjöng p3:låtarna som spelades , medan alla andra sov
eller jaa , inte pappa som körde dårå x]
stannade & käkade på donken i jönköping ,
käk & toalett.
elin ; mamma , du gick in på tjejtoan va ?
mamma ; jaa ?
elin ; det gjorde inte jag.
jag är så smaaart xd
kom fram till stugan i blekinge runt ett , halvtvå nånting.

lördag shopping & söndag slöa & kolla på film.
måndag staaan , köpte en kofta.
tisdag skulle vi åka hem lite skapligt ,
& det innebär som ni sökert förstår att vi kom iväg ungefär 3 timmar försent.
var hemma runt halvtio ,
& nu ska jag klä mig. muhaha.

farvääääl fuckers.
/ elinelinelin.


Kommentarer
Postat av: www.mickizz.se

Jag har saknat dig!

2008-02-20 @ 12:29:42
Postat av: vicky

DU HAR VARIT SAKNAD !!! ;P

2008-02-20 @ 19:59:40
URL: http://vnyren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0