söndag.

tjääänis ;}
idag har jag städat mitt rum , eller öhm ,
jag har tagit upp alla kläder från golvet (h)
kollade på tv ett tag också ,
& så har jag bara slöat , & sms:at folk ;p
intressant värre.
nya tag , ny vecka nurå ,
iiih.
på tisdag vill jag leka med säämra ,
onsdag konfa & torsdag alla hjärtans dag.
så sjukt överskattat. handlar bara om att visa sin kärlek ,
VADÅ ,
ska man inte alltid göra det ?, ;]
på fredag ska jag antagligen leka med malin ,
sen är det lov.
äckligt skönt.

så vill jag bara tillägga att den här låten är lite fin.
precis som du.

ha en sketa bra söndagkväll , själv ska jag göra matte ;}
/ pippilottaviktualiarullgardinakrysmyintaefraheimsdotterlångstrump.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0