you become what you hate , and you hate what you become.

hallihallå.
ska vi börja med att berätta lite lätt att jag försov mig imorse ?
en timme.
sååå , jag hade 50 minuter på mig att fixa mig.
men det gick ju ändå faktiskt.
so på morgonen , jobbade stenhårt , naat.
fick hjälp av min nya mamma henka (a)
ELLER SKA VI SÄGA HANKY-PANKY ? xd
jag är bara fööör rolig på måndagsmornarna..
sen idrott , elin svensson hjulade , uuh , detni.
engelska & luunch ,
sen lång rast & mattepatte. ^^
hål från musiken , buss hem &
VOILÀ !
jag är hemma & jag lever.
men jag har svenskaredovisning för klassen på 15 minuter på onsdag ,
& lämna in sex sidor bara egna tankar om franska & amerikanska revolutionen på torsdag ,
så jag ska nog inte skriva mer .. (a)

kramkalaaaas
/ elinmariaelisabethsvensson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0