blev utmanad av hanna (hannamelkersson.blogspot.com)

1. Tre namn jag lyssnar till: elin , älin , pucko , osv
2. Någonting jag tycker om med mig själv: åh , herregud. får alltid folk att bli glada , är bra på att trösta & förstå. säger folk.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag aaaaldrig orkar göra mitt bästa på lektioner , tänker att det löser sig , jag fixar det nästa gång , men mina FYRA STACKARS SMÅ VG kunde haft många fler syskon om jag hade lagt ner lite arbete på skolan -.-
4. Detta är jag rädd för: fåglar , snoriga barn , att bli riktigt överviktig , att inte komma nånstans i livet , dö ung osv.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: musik såklart. kärlek. eh ?.. humor.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: 1. vara tyst för länge , 2. HOPPA BOCK ;s , 3. vara utan vänner.
7. Detta tycker jag om att göra: träffa folk , gå timlånga promenader med malin , eller ja , vara med malin överhuvudtaget x) , haha , ÄTA GLASS SÅKLAAART , shoppa , lyssna på musik / diskutera musik , prata.
8. Detta vill jag göra just nu: träffa malin.
9. Bästa känslan: att känna sig älskad & behövd
10. Värsta känslan: bråka med mama , guud ;| att inte räcka till.
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: handsome ;p ; fin kropp , snyggt hår + stil , ögonen , at han bry sig om mig , är snäll & rolig. ärlig & pålitlig , ska kunna prata om allt.
12. Är du kär just nu: nej.
13. Jag vill gifta mig: yäääh , detklart.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: få ett fint & innehållsrikt liv , få ett bra jobb , fina barn & en underbar maaaaaaan :]
15. Min käraste ägodel: mig själv. HAHAHAHAH !!, nejrå , måste vara nån av mina parfymer eller ngt ;o , allvarligt , ingen aning.
16. Något jag vill ha i present: önskar mig inget spec :}
17. Detta har jag på mig just nu: trosor , bh , linne & morgonrock :] har inte klätt mig än. ingen idé , klockan är tjugo i tolv :D
18. Favoritkläder: har massviiis , älskar kläder & har HUR MKT SOM HELST , använder typ en tolvtedel eller ngt , rätt sjukt egentligen.
19. Favoritdjur: hund , chow-chow helst då , som min lilla gullegris som ligger & snarkar brevid mig :} , sen typ grisar , dom är söta & låter så gulligt.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: gammal rock , helst 70-tal då , singer/songwriter , typ anna ternheim & hellosaferide.
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: ärligt talat , omöjligt att säga tre. typ ; broder daniel - shoreline , zeppelin - tangerine , black sabbath - paranoid.
22. Roligaste och tråkigaste ämnen (tänk på vad du egentligen gillar, inte om det är kul eller tråkigt bara just nu beroende på lärare osv): roligaste: musik , bild , svenska (när man inte behöver redovisa) , kemi. tråkigaste: fysik , matte
23. Stjärntecken: stenbock. guuuu va intressant.
24. En bok jag gillar: läser aldrig böcker
25. En film jag gillar: MOULIN ROUGE !
26. TV-program jag gillar: my name is earl , scrubs , desperate housewives , top model.. säkert mer ;p
28. äter jag gärna: pasta , choklad , passionsfrukt & jordgubbar
29. Dricker helst: loka päron , te eller milkshake :}
30. Favoritgodis: typ allt , godisoman yähyäh
31. Hit vill jag gärna åka på semester: just nu skulle grekland sitta fint , fast mamma verkar vara sugen på typ england / skottland..
32. Färg på mina ögon: gröna
33. Min längd: ca 168 cm.
34. Jag tror på: mig själv
35. Person jag beundrar: mormor , malin.
36. Så här bor jag: jättestor rosa villa på landet. klaga inte :}
37. Det här tänder mig: busiga killar med fin kropp , FINA ÖGON , helst jätteblå. verkligen snäll & älskar att mysa. luktar gott (: INTE ÖVERPARFYMERAD DOCK !!!
38. Det här gör mig avtänd: ofräscha typer ; fett hår , äckliga fula kläder. överlägsna idioter , players , för mkt hårvax , överparfymerad , för hårig , elak .. osv. x)
39. Favoritfärg: gjöööön :}
40. Favoritcitat: " it's better to burn out than to fade away " , kurt cobain.
41. En hemlighet jag vet: jag vet många.
42. Bästa present jag fått: vet inte ?
43. Senast köpta skiva: the hives senaste , mika - life in cartoon motion & justin timberlakes senaste. :]
44. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon , mitt hår när det är fixat
45. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: vääldigt mkt ; min näsa , mina vader , armarna , osv.
46. Udda förmågor/egenskaper: kan väldigt mkt om kändisar. extremt mkt snackar vi här allså. kommer ihåg udda fakta t ex ; människor & delfiner är de enda djuren som har sex för nöje ; 13 pers dör årligen av fallande godis / läskautomater , osv. har ett födelsemärke på högerstortå & en knöl på höger pekfinger ;p
47. Om jag vore ett djur skulle jag vara: inget jag brukar gå runt & tänka på..
48. Två personer jag vill ska göra detta test: gud & hanna kindh. victoria nyrén också :}

Kommentarer
Postat av: Tessu

svar) men ooj dåe :S då kan vi ju passa på att dra den om den flickan som skulle gå med saft och bullar till sin mormor med liksom (Y) xD

2008-01-06 @ 09:40:27
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
Postat av: vicky

GRAAAATTIIIIIS PÅ DEJ IDAG !!!! :D:D:D

2008-01-06 @ 13:18:41
URL: http://nogg.se/weidoulia
Postat av: Tessu

Whaaat ? sååå sööt är jag knappast :S tror att du har feber! Grattis Grattis Grattis, om du får en tårta på posten som är lite mosad så är den ifrån mig :D

2008-01-06 @ 13:41:57
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0