dagens

Dagens vill ha: en malin skulle sitta fint. SES PÅ TISDAG , aiiiight ?
Dagens outfit: jaru , svarta stuprör (cubus ?) , svart linne (gina tricot), grårutig skjorta (vero moda) som jag satt grått band i midjan på. tada.
Dagens smink: foundation , mascara & vit kajal.
Dagens frisyr: plattat , just nu i tofs.
Dagens planer: well , ska kolla på tv & leka med min nya mobil nu tror jag (:
Dagens köp: har inte pallrat mig till staden på självaste födelsedagen , pilutta diiiig.
Dagens humör: helt okej. halvtjurig & trött , lite huvudvärk. allt detta pga min släkt. svenssons allså , FYFAN. xd

Kommentarer
Postat av: Tessu

haha xD vad äre för fel på svenssons ?! :O XD

2008-01-06 @ 22:28:25
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0