fredag , 4 januari.

som den efterböling (säg inget , det kallas iiiimprovisatiooooon.) jag är , fyller jag 14 om två dagar. woho , eller inte. börjar skolan på tisdag , sjuuukt segt. just nu vill jag bara ha tillbaka hösten , jag älskar höst , myspromenader med malin i timmar & kolla på film sen , & guuuuud vad jag saknar. det är minst 8-9 meter snö här , eh , nästan i allafall. så , då vill jag att malin ska komma hit & åka puuuulka :D , men , tyvärr går ju inte det eftersom hon just nu befinner sig på ett ÄCKLIGT JÄVLA APLÄGER , med KONFIRMATIONEN , seriööööst , kan det bli värre ? ;| buhu. imorgon bär det av till familjen johansson , middag & mys. innan dess ska jag se till att få lite skolarbete gjort , måste bli värsta pluggisen den här terminen , ska höja mig i massa ämnen eftersom jag är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR nära vg i typ allt .. allt jag inte redan har vg i allså. bajsbaaajs. & gud vad jag har skrivit lite om så många saker nu , haha. men har lite räserbajs i fingrarna (hahah , ännu ett tecken på att malin borde komma ? överflum varning varning.) så jag ska skriva skriva. just nu behöver jag
x malin
x glass
x min säng
x tända ljus
x musik som elin älskar & malin hatar
x malin&elin-prat.

men nu ropar min syster , hon är sjuk & då vill jag också låtsas vara sjuk , så vi har kollat på film & tv hela dagen , svullat mcdonalds & läst. men nu ropar hon somsagt & vill ha sällskap. & som den underbara lillasyster , brunett , puckad , övertrevlig & snart fjortonårig , önskar jag er en treeeevlig kväll. somsagt.
puss&porr ,
/ älinsvenssonius.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0