fredag

det är ashärligt väder ute , massor med blåst & har regnat litegrann , jag äälskar sånt , seriöst :) bara en malin & en promenad som fattas..

wellwellwell.
franska , sen hemkunskap. vi fick kolla på en film med killarna , "om kött" eller nåt , jääääättespännande -.-
sen steka kött med ben eller nåt , & göra nån potatissak. jag är väääldigt bra på att förklara känner jag.
engelska , sen slöjd.
ikväll kommer jag bli hemma känner jag , rätt skönt om jag ska vara ärlig.
känner mig dock som en liten nörd , menmen ;D sånt får man väl ta.
SÅ ROBIN VAR DET HÄR INTRESSANT ELLER ? du är stööööörd :D<3

ajö.
/ fröken e.


Kommentarer
Postat av: Tess

Aooow. du är underbar du Snöttu !
älsk på diiig ! :)

2008-01-25 @ 16:51:12
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0