freeeedag

kanske skulle man bara känna lycka över att slippa skolan i 2 dagar.
men det är lite svårt ,.

fridayfridayfriday. säger som hannut ; it's friday i'm in love , lalala.
hade franska direkt på morgonen , rätt soft & lugnt.
sen hemkunskap , gjorde potatis&löksoppa , pannkakor & fick bärmos till det , jag blev beroende ;| ;p
sen rast till tio i ett , samra & jag satt med august & bäzzää i bibban en stund , sen hade vi engelska.
blev rätt psykstörd på jesse & robin , blääää.
sedan sista lektionen - syslöjd. babblade as always med samra & offer , & gjorde klart kuvertväskan jag höll på med hela förra terminen ;p jag är bäst , i nååååååååw.
sedan kom mama & hämtade mig & malutta (a)
kom hem & käkade , körde singstar & babblade.
sen gick vi ut ett tag , malin&elinsnack. jag älskar dig så fruktansvärt sjukt mkt malin <3
sen kom vi hem , åt glass , chips & choklad på mitt rum & tjockade oss till tusen med tända ljus & justin timberlake.
så åkte hon hem nyss , för hon ska vara otrogen med massa andra skyttenördar mot mig imorgon. wiho ;s

det har varit en helt okej dag på alla sätt & vis , men ändå känns det inte rätt.
i'm the one who wants to be with you .,

men nu är klockan lxm elva & jag sitter hemma ensam & har tråkigt -.-
kul fredagkväll xd

puss&kram.
/ äälin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0