GRATTIS ESSICA , 15 ÅR :D

tyvärr kan jag inte säga grattis personligen ,
eftersom jag sitter hemma med huvudvärk & magont. yey -.-
meeen , martin grundström & äwäää anzelius är ju också sjuka , så lite sällskap har man ju.

känner att det här kommer bli ett rätt långt inlägg , har ni tänkt på att i ordet inlägg finns orden ; in , lägg , ägg ..? lite coolt. blabla , jag vill till stan , eller näe , jag vill till skolan. (a)
men idag missar då elin svensson ;
x so
x idrott , handboll ( YEEEEEEEEEEEEEY :D )
x engelska
x åby krog med tjejerna ; /
x en & en halv timmes rast
x matte
x musik
x LEKA MED EMMA :'((((((
jag vill inte vara sjuk.
jag vill till skolan.
av privata skäl.
BUHUUU !!!!!!

inatt drömde jag om august , haha. fattar inte varför jag alltid drömmer om honom , jag är fan störd. det var ju mysigt iaf , & han är ju så sööööt.
meeeen , nu ska vi sluta snuska oss , jag har ju faktiskt typ nästan aningens pyttelite feber , så ni får stå ut med mina förvirrade tankar :D
... som tyvärr tar slut här. maha x)

puss&kram
/ ääälin.

Kommentarer
Postat av: hanna

elin elin * en sån där gubbe som höjer på ögonbrynen upp & ner *

2008-01-21 @ 15:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0