här ska det egentligen stå en idiotisk rubrik som är typisk elin.

på ett sätt längtar jag nästan till skolan.
på ett annat sätt vill jag helst ta livet av mig för det är måndag imorgon.
förvirrande ?

måndagar innebär ;
x so.
x idrott.
x engelska (?)
x lunch.
x matte.
x musik.
.. & det kan sammanfattas som det enda positiva är musiken.
förresten ska jag sjunga för musikläraren imorgon ,
något låtförslag anyone ?

på fredag hoppas jag att jag kan leka med malin , hoppashoppas. hon ska sova här på lördag iaf , fan vad jag älskar dig " lekfis " hah , nåt fel är det på mig. onsdag konfirmation , ska bli lite kul (a) ..
och just nu har jag lite smått panik eftersom jag inte kan bestäma mig om jag ska sätta på lösnaglar eller måla naglarna röda x) intressant värre.
& MIN REDOVISNING PÅ SVENSKAN , GAAAH !,
jag vet inte vad jag ska prata om än !?
; coldplay , the hives , mig själv ?
dampdampdamp.
OCH
så behöver jag tips på hur man kan få lite roligare blogg.
tipstipstips.

men nu blir det allt lite nagellacksmålning ( jag har bestämt mig ;p)
& ev. plugg.
ta hand om er ,
tycker om er hela bunten som orkar kolla min blogg varje dag !


puss&kram.
/ elinmariaelisabethsvensson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0