idag är det ingen vanlig dag , för idag är det TORS dag.

denna dag börjde med grov försovning.
klockan ringde 5.45 första gången , snoozade till sex , låg & tjura ett tag för jag var så trött , & vips var klockan halv sju & jag hade 45 minuter på mig att äta , klä mig , fixa smink & hår.
men jag hann iaf. habelibaba.

sen so , genomgång & skrev om franska revolutionen i 50 minuter , vadå skrivkramp ? ;s
tekniiiik , BYGGA BROAR MED MULLE MECK :D , våran kommer lätt inte hålla. men skitsamma ,
sen hade jag religion , pratade sex&kärlek. trevligt faktiskt , religionen är läääätt bästa ämnet (:
svenska , emilia redovisade om islandshästar & sin häst gandur i 18 minuter , wiho.
luuunch , gulaschsoppa , vilket jävla ord egentligen x)
svenska igen , JOOOONTE REDOVINING , så jävla bra är du stewie (:<3
franska , glosförhör som hade gått åt helvete om jag inte hade haft min kära samra x)

& nu nördar jag msn & pratar med august & hanna.
ska göra en lista när som helst , så ni får massa onödig läsning som ingen läser :D wihowiho.
ajö.
/ fröken e.


Kommentarer
Postat av: hanna

sånt pratar inte vi om på våra religionlektioner, då äre bara muhammed o massa :( haha xd

förlåt att jag inte svara på msn , pappa snodde datorn ;/

2008-01-24 @ 16:29:18
URL: http://hannaakindh.blogg.se
Postat av: Tess

alltså. jag fucking haaaataaar franska revolutionen ;S den kan gå och knulla* sig sjääälv !! fulla, grodätande franskmään, bläää! ;S tacka vet jag Al Qaida ! xD

2008-01-25 @ 16:53:53
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0