lista.

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: självklart.
Gnälla: ALLTIIIIID ;D
Sova: nä , aldrig 8-|
Ha ångest: jorå.
Skada dig själv med flit: taha , nehejdu.
Ta mediciner du inte borde ta: knarkar ibumetin vid huvudvärk men jaja x)
Vilja dö: har hänt..
Drömma mardrömmar: jo , ibland.
Drömma sexdrömmar: hah x) jaaaarå.
Klä dig i svart: inte helsvart , äckligt o-ofta isf.
Gå till kyrkan: konfan vetni ;D
Gå i skolan: för det mesta.
Röka: nä , usch.
Ha sex: njaää.. (a)
Ljuga: klart det händer ,
Hata folk: nja , några kanske ..
Lita på folk: malin , samra , mikka & hanna.

VEM :

Saknar du: thiihi (a)
Vill du döda: jag vill inte döda nån ;o
Rörde dig sist: minns inte .__.
Vill du slå: OFFER :D
Kysste dig sist: hemligt ..
Vill du kittla: taha , frida , för hon är så sjukt kittlig xd
Kramade du sist: mamma ?
Vill du prata med: ingen , är inte på så socialt humör. 8-|
Skrek du på sist: syster skulle jag tro.
Vill du vara som: nån söt.
Sårade dig sist: vene.
Vill du bli galet full med: MALIN :D , för då skulle hon släppa loss på dansgolvet utan att skämmas :D wiho , elin får danskompisar (:
Gjorde dig riktigt glad senast: samra , jag älskar dig !
Fick du sms från senast: malin , hon har fan psykiska problem o.o xd<333
Ringde dig senast: samra ;p
Är vackrast på jorden: JAG :D eller inte.

HAR DU :

För många vänner: njaä , man kan väl aldrig få för många ?
Förföljelsemani: vad betyder det ?
Tvångstankar: ja , rätt löjligt men jag måste räkna träd när man åker förbi vår sjö , träden vid sjökanten allså , & i tunnlar måste jag räkna pelare ;o
Någon annan psykisk sjukdom: nej , eller vad sägeru tess , ÖVERSEXUELL ? xd<33
Någon fysisk sjukdom: nepp
Någon skada: nej.
Färgat håret: typ 84643635665 gånger
Brutit några ben: nää ;o
Några piercings: tre i öronen ;o
Egen dator: näe , men typ bara jag som använder just den här ;p
Bra självförtroende: njaää..
Kysst någon: aorå.
Haft sex: öh , nääärå.
Köpt kondomer: japp. (a)
Tagit nakenbilder: HAHAHAHAAAH !!!!!!!! nejdå.
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej.
Bjudit ut någon: jag bjuder inte ut , jag blir utbjuden ;D
Varit kär: mhm ;/
Dumpat någon: ao.
Blivit dumpad: nej
Velat vara otrogen: velat vara ? njaä , jag dumpade min kille innan jag var otrogen x)
Varit otrogen: näpp
Stulit någonting: godis
Lämnat landet: yähyäh.
Rymt hemifrån: när jag var typ 5 rymde jag hela tin ; " NU SKA JAG RYMMA , OCH NI KOMMER ALDRIG HITTA MIG !!! BUHUUHUHUHUUU "
Tuttat eld på nått: nja , typ hårstrån & servetter , & TAMPONGER med erika xd
Gjort något olagligt: ao..

HUR :

Svarar du i telefonen: hej det är elin / HEEEEEEEJ (:D) / hallå.
Fördriver du tiden: kollar på film , shoppar , målar naglar x)
Mycket pengar har du: 1200 på mitt konto , 90 i plånboken.
Tjänar du pengar: tjänar inte pengar , jag FÅR.
Ofta Bäddar du sängen: en gång i veckan kanske
Ofta diskar du: på hemkunskapen (a) en gång i veckan
Ofta städar du: en gång i veckan typ..
Hur många stör du dig på: måååånga.; wannabees mest
Ofta träffar du din familj: varje dag

TROR DU :

Att du kommer bli något: annars har man väl misslyckats rättså rejält med livet ?
På rymdvarelser: näe
Att folk tycker om dig: nä , dom flesta tror jag är största fjortisen & bitchen .. tjenare. fan tvärtemot.
På ett liv efter detta: man tror inte sånt om man inte vet. & jag vet inte.
Att fiskar kan tänka: " aaah ! en sten. " *blubblubb, 5 sek senare* " aaah ! en sten. " *blubblubb, 5 sek senare* osv.
Att du kommer leva länge: hoppas verkligen det.

VÄLJ :

Katt eller hund: hund
Vitt eller svart: båda
Varmt eller kallt: båda
Vatten eller land: land
Sex eller kyssar: kyssar ingår i sex ;D
Telefon eller internet: båda
Musik eller tystnad: M U S I K !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bok eller film: film
Leva eller dö: LEVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0