lite efter , men här kommer min ÅRET 2007-lista.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
struntade fullständigt i skolan under en tid , ryckte upp mig efter halva åttan & fick helt okej betyg. träffat nytt folk & så har jag sänkt mitt självförtroende ;s

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga :o

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
nej , tack & lov.

5. Är det något du saknar år 2007, som du vill ha år 2008?
kärlek , respekt & pengar ;p

6. Vilka länder besökte du?
danmark & tyskland.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
dagarna malin & jag var i blekinge , bert & min kanon & allt vi sysslade med x) & sen den 8 eller 9 februari , då mormor svimmade på sin balkong på morgonen & bröt lårbenshalsen & låg på sjukhus 5 veckor ;|

8. Vad var din största framgång år 2007?
insåg hur mycket jag älskar mina vänner , & att livet kan vara bättre än det jag hade.

9. Största misstaget?
eh , tobbe. förlåt för allt , jag var ett svin..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk är klart. översexuell xd , närå. men har gråtit rätt mycket & mått dåligt i perioder.

11. Bästa köpet?
de flesta kläderna..?

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
malin maria svahn <3 & MARTIN & ALFON KETELI HÄGERSTRÖM <3 jag saknar er sjukt mkt.

13. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder & skor , mat såklart ;$

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
dunka mig gul & blå - frida eller vad hon hette , tangerine - zeppelin , umbrella - rihanna , time wont let me go - bravery , my brain is hanging upside down - ramones , what goes around comes around - justin timberlake , love today - mika , tick tick boom - the hives , säkert - allt som är ditt , regina spektor - samson , m.m.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare , utan tvekan. är nästan alltid glad men det ledsna sitter alltid längst därinne. fast jag tror & hoppas att det snart försvinner.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
levt i sekunden , för att citera tokio hotel. tagit vara på stunder jag senare skulle sakna .. & sen festat lite mer , skulle jag verkligen mått bra av ;p

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit så mkt godis & sånt , kakor & glass , liknande. jag börjar fan bli tjock x)

18. Hur tillbringade du julen?
var med hela tjocka släkten svensson/risberg/dammann + mormor hos farmor & farfar as always. käkade julbord , lyssnade på tomtens knäppa tankar , babblade med kusinerna & speciellt då batti. älskar <3

19. Blev du kär under 2007?
jag tror det , på sommaren.

20. Hur många one night stands?
minst 8 .. xd

21. Favoritprogram på TV?
scrubs , my name is earl , top model..

22. Hatade du någon som du inte hatade i början av året?
nej.

23. Bästa boken du läst i år?
har bara läst senaste harry potter tror jag x)

24. Största musikaliska upptäckten?
MIKA ! zeppelin upptäckte jag på allvar också , nirvana med.

25. Något du önskade dig och fick?
närmare vänskap med spec. malin. även om vi alltid har vart bästisar känns det som vi kom ännu närmare varann 2007 ?

26. Något du önskade dig men inte fick?
kärlek.

27. Årets bästa film?
tycker inte att 2007 har haft några höjdare.. supersugen kanske , med min porriga humor så klickar det ;p fast egentligen sög den möglig getballe x)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
det var ju precis i början av året , när jag fyllde tonåring ;p men jag var med släkten & familjen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre kanske?
ja säkert. men kan inte sitta fingret på vad.

30. Vad fick dig att må bra?
vännerna , shopping , att prata ut ordentligt. GLASS SÅKLART !, hela sommaren var underbar , musiken utan tvekan.

31. Vem saknade du?
under hösten 07 saknade jag m.

32. De bästa nya människorna du träffade?
ojojoj , emma andersson , (min emo-emma allså) , typ alla girlsen i klassen ; jessica , malin , hanna som jag inte kände så väl innan , ÄWÄÄ ANZELIUS såklaaart !, & hanna kindh.

Kommentarer
Postat av: hanna

oww, mitt namn :$

2008-01-12 @ 22:40:07
URL: http://hannaakindh.blogg.se
Postat av: malin

hihi, jaa, absolut 25:an (L)

2008-01-12 @ 23:25:18
URL: http://maloon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0