malin , om jag fick välja EN person att dela resten av mitt liv med , är det dig.

- malin säger:

hihi, *detta namn inte tillåtet för mina bloggläsare* och sen har ja bestämt att detta läsår ska ja vara tha pluggis of hulta 8-|

- malin säger:

nej men ja måste ju behålla mina betyg xlm.. :P

elin ,´ säger:

jag vill också ha bra betyg ;'/

- malin säger:

men det har du ju.. :) ja menar, du får inte ha så höga krav, ja tycker det är jättejobbigt när alla ( okej, nu syftade ja menst på när kalle sa ; vrf är du lessen, fick du inte mvg på nåt prov?, ja menar, skit it' det kan inte gå bra jämt. !! och förresten spelar betygen nu inte ett jävla skit roll, för det är i nian det spelar roll1!!! :)

elin ,´ säger:

men jag orkar inte , jag vill ha lov & ligga i soffan & kolla på tv JÄMT

elin ,´ säger:

jag är fan deprimerad

- malin säger:

ååh, ja vet medecinen!!

- malin säger:

vill du har receptet av dr malin?

- malin säger:

ja har besökstid så länge du behöver!

elin ,´ säger:

nej , jag vill bara vara vuxen & gifta mig rikt så jag slipper jobba

elin ,´ säger:

med *detta namn visar jag inte för mina bloggläsare* kanske

elin ,´ säger:

han vinner säkert en skönhetstävling "årets sötaste" & priset är 1000000000000000 (massa mer nollor men jag orkar inte göra) kr

- malin säger:

men det blir nog lite svårt, ja tror du behöver medecin ( säj ja!)

- malin säger:

hihi, jaa det kanske han gör, men mitt förslag är MKT bättre!!

elin ,´ säger:

(malins förslag , leka med malin?)

- malin säger:

nej, 010108recept utsktivet av dr mulinsvahnius, leg. läkare; en burk jättemörk kväll, en burk myskläder, en burk skratt, & självklart en mulin. äts dagligen vid behov. hämtas på *malins adress som inte mina bloggläsare får veta*,

- malin säger:

inte ens ett litet leende? då ÄR du deprimerad..."/ isf blir ja med det "/

elin ,´ säger:

du får mig att gråta bebe

elin ,´ säger:

fast av skratt

elin ,´ säger:

JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer
Postat av: cecilia

Trevlig nyårsafton med maria, och co :)? hihihihi...ha det bra schnyggo ^^

2008-01-02 @ 09:51:26
URL: http://ceciliaan.blogg.se
Postat av: malin

älskar dig(L) men du, ja måste packa, duscha o fixa mig, så ja ringer nog senare ikväll. bara så du vet. är hos papi då :)

2008-01-02 @ 12:53:29
URL: http://maloon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0