mondaymondaymonday

.., måndagmåndagmåndag för alla icke-engelskabegåvade.

igårkväll var jag helt förstörd , slutade med att jag började storgråta i hallen halv tolv , dampgick upp på mitt rum & kände för att ta livet av mig. sen kom mama upp & jag grät som ett litet miffo i över en timme. pms kallas det mina vänner.
idag fick 8cp <333 ny tjej till klassen , nathalie hette hon. bästis med cilla ;p
so på morgonen. kollade på film & skulle anteckna men vem fan hann med egentligen ?! fattar inte ett smack av amerikanska & franska revolutionen , får fråga mama (a) hon är smart.
sen hade vi idrott , tjejerna fick börja med att spela basket & killarna boxas.
lite smått roligt med basket ;p
när vi fick boxas fick jag en förvarning av snälla jesse , men inte hjälpte det.
det nästan droppade killsvett ur boxningshandskarna. härligt.
sen ääängelska (a)xd , babblade mest.
lunch , BLÄÄÄÄ , köttgryta med potatis ;s
hultamat suger ;p
matte. jobbade liiiite , & hade nån genomgång.
sen musik , lyssnade på kent-agent <3 & spelade keyboard. HEJA ELIN säger jag bara , jag suger (a)

sen väntade jag på bussen med lina & frida , & sen pratade vi ända tills vi nådde näkna.
men jag har tusen läxor & arbeten med mig hem , JAG SKA BLI PLUGGIS ;|
gah.

hoppas ni har haft en bra dag iaf ,
puss&kram
/ eeeeeelin.


Kommentarer
Postat av: Tessut

jag hoppas att du inte boksatvligen suger på dina musik lektioner,..?!!?!?! :O där går grääänsen xD
Du får inte vara ledsen, :/ (a) men det där med pms känner man ju igen, du ska bara läsa "Therese Dagbok II" xD ^^

2008-01-14 @ 20:20:29
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
Postat av: hanna

inte vara ledsen elin :(
du kan få mitt mobilnummer, så kan du ringa mig, så kan vi gråta tillsammans nästa gång (A)

2008-01-14 @ 20:30:18
URL: http://hannaakindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0