she knows that if she ever breaks free , that she will never see the light of day

hallihallå.

torsdag , vilket innebär fredag imorgon. äckligt skönt.
började lite lätt med so , då kom skolsköterskan & berättade att vi skulle dit & väga & mäta oss idag , gah ;s
& eve dahl & jag var andra ut , något läskigt. båda var asrädda , haha , vi är sååååå tuffa & coola brudar xd
menmen , gick dit & vägde & mätte mig , 166, 5 cm är jag nu , jag har blivit låång ;o fast karin säger att jag kommer att bli ca 170, 171. perfeeekt för mig :) vikten , eh , den vill jag inte berätta. normalt , nååågot strax under kanske (allså liiite för lite) enligt karin. typ alldeles för mycket enligt mig.
sen teknik , bygga broar med mulle meck (a) HAHAHA , där fick jag till det ni ;D nejdå. däremot med jacob wildt-persson , marre bergström & siiiiimon (a) kaka. så vi limmade typ sugrör med limpistol , haha , lyckat. HEJA GRUPPSEX xd<3
seeeeen religion , jag älskar religion & jag älskar bosse. lätt bästa läraren jag nånsin haft. eller nej , vi stryker älskar religion , för det gör jag bara när vi snackar självförtoende & kärlek som vi gör nu. BOSSE ÄR BÄST !!! <33
svenska sen , jag kommer inte ihåg vad vi gjorde.
luuunch , falukorv & potatis.
svenska igen , babblade hela tin , fick inget gjort. heja elin.
sen franska med vikarien , haha aa lollo , helen hette hon visst , så SJUKT SEEEEG , dör typ ;o
vi fick lyssna på kate ryans " voyage voyage " något soft ^ ^
sen buss hem , snackade med lina.

för om du säger att du älskar mig vill jag att du menar det.
& det gör du inte.
men jag tycker om dig ,.

so loooong fuckers
/ äääälinsvensson.

Kommentarer
Postat av: vicky

jag haaaaaatar bosse ! på ett prov sa han att mvg-delen jag gjort låg på mvg, men jag hade ett poäng för lite på G-delen så jag fick bara vg -_- :P plus att han är knäpp

2008-01-17 @ 16:05:01
URL: http://www.nogg.se/weidoulia
Postat av: Lollo (a)

hahaha, ;D hon läser skit fort och överdriver aldirg, ( NAAAAT )
;)

2008-01-17 @ 17:00:31
Postat av: fia

svar: haha ja =D i typ tisdags ;)

2008-01-17 @ 19:00:47
URL: http://youzoofajn.blogg.se
Postat av: Tessu

hata limpistoler, min kommer aldrig., :/
och om den gör det.. där kan vi snacka om SPRUUUTA ! :S

2008-01-19 @ 09:53:49
URL: http://jaklakrokus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0