studiedag.

godmorgon.
vaknade för 12 minuter sen av en helknäpp mardröm.
jag tror jag ska sälja idén till en regissör (?) & tjäna ett par miljoner , hihi.
idag blir det lite fysikplugg , sen tar jag bussen till malin , & sen ska vi till konfan+ungdomskväll , om det är nån. ska faktiskt bli lite småkul , det blir ju vad man gör det till ;p
sen torsdag leka med samra , & fredag stan med ewe & malin.

Dagens:
Outfit:
det har jag inte funderat på än. blir väl leggings & nån tröjklänning.
Mående:
helt okej , trött & mensvärk men annars så ;D
Frisyr:
blir väl som vanligt , plattat & lite halv uppuffat. klippning inom en snar framtid , är astrött på mitt hår -.-
Smink:
äh , mascara är nog allt jag orkar , annars lite foundation också.

men nu ska jag ringa till malin så hon inte tror att jag har dött eller något.
/ eeeelin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0