sunday .. dessvärre utan sun.

eller inte , eftersom jag hatar solen denna årstid.

fredag var jag med samra , som ni vet. & hanna visste iaf vart vi var , möhö.
sen i lördags morse väckte mamma mig runt tolv eller nåt , gick upp & käkade frukost & då kom malin.

var ute & gick , & jaa , gjorde allt möjligt , bakade bröd , tro't eller ej.

så kom vi i säng runt ett eller nåt , astidigt men båda var helt förstörda för vi var så trötta x) härligt va.

så båda slocknade på en gång typ ,

& sen väckte mamma oss klockan 11 -.-

så gick vi ut , & så har vi kollat på school of rock & svullat kaktus&limesorbet & hallonsorbet (stavning?)
sen åkte malin hem för typ en timme sen & elin har pluggat matte. usch. prov på onsdag , hallelujah.
imorgon kanske jag ska leka med emma. det ska bli kul iaf :)

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , jag vet jag vet :D

2008-01-20 @ 19:27:38
Postat av: cecilia

äsch , ^^

2008-01-20 @ 20:51:46
URL: http://ceciliaan.blogg.se
Postat av: elin

älska kaktus/lime :D och jag svullade med hallon igår :D x'D

2008-01-20 @ 21:20:59
URL: http://leelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0