toooorsdag

hellu.
denna torsdag den 10 janurari började med so. hade läxförhör , shiit ;|
jag hade inte pluggat nåt , så det gick verkligen hur dåligt som helst ,
men sånt är livet. sedan var det teknik , ny lärare som sa att allt vi gjort förra terminen inte betydde något.
TACK GODE GUD FÖR DET ,
för vi fick tillbaka teknikmapparna också , med alla ritningar vi gjorde på höstterminen ,
G minus. vadå något irriterande ? ; "mätningar inte korrekta!!" , jävla kärring , ska vi sitta & mäta rätt i hundra år eller ? ;s -.-
sen var det religion , sen svenska. & då kom jag på att jag hade glömt mitt läppbalsam på religionen -.- buhuu , älskar det verkligen. men iaf , svenska var det ja. fick oförberedd läsförståelse , det handlade om tvestjärtar. juhu ;s det gick inte heller så bra , kom på när jag hade lämnat in den att tve inte betyder tre , utan två. FAAAAN , ibland är jag sjukt blond allså. mitt vg i svenska lär aldrig dyka upp ;'/
sen luunch , risgrynsgröt.
sen var det mer svenska , skulle jobba med redovisningsarbetet ,
MEN DET GICK JU JÄTTEBRA NÄR ROBIN TOG ALLA MINA PAPPER HELA TIN ;s
nåågot irriterande. -.-
sedan franska , satt & pratade med hanna , essica , samra & jesse samtidigt som jesse kastade suddgrejer på alla ;s

sedan åkte samra & jag till stan , gick runt i evigheter , & jag köpte nya leggings & en jättefin grön klänning FÖR 150 KR PÅ CUBUS ;| sjukt billigt , jag blev jeteklad hest :)
men det var i princip det positiva med denna förjävliga torsdag.

adios.
/ ääälin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0