adios amigos

kom i säng vid 5 inatt & vaknade av någon konstig anledning klockan tolv, piggare än nånsin :D jahaja. så jag har legat ute i solen & glassat men as always kommer ett moln & förstör min trevliga solstund, så jag flyttade inåt istället. kanske sover hos malutta ikväll, imorgon blir det TUT TUT med båten som jag så förnuftigt uttryckte mig, åååååh! fan vad trött jag är xd hihi. så ska jag avsluta med ett dagboksinlägg som jag skrev in i min mobil 04.56 inatt ;
" i am done-awake. :D "
jag är klarvaken. hahaaaaha, nu ska ni få slippa mina förvirrade tankar gullungar
PUSSPUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: sanna

Hiss eller diss? Rösta i min blogg om du vill:D

2008-07-01 @ 16:32:50
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0