här ska det egentligen stå en bra rubrik

nu ska jag vara snäll & skriva ett meningslöst inlägg så ni inte får dåndimpen eller nåt. idag blir jag hemma & glassar, ikväll får vi väl se vad som händer. men jag ska ut i solen iaf, brännan är på G igen :) imorgon ska jag vara med malin & cilla, vi blir väl här antar jag. torsdag martin&alfon :D
& på LÖRDAG blir det KANONKUL, varför kan jag inte säga än (a) & på söndag ska jag träffa olleee tror jag, för han kommer hem lördagkväll :D wiii, lite man saknar honom då. <3
nu vet ni lite om mina planer, jag har verkligen inget annat & skriva om så pilutta eeer.
nu blir det ut i solen.
pusspusspuss!

Kommentarer
Postat av: maalin

du kan visst säga vad vi ska göra på lördag för jag fick reda på't innan dig :Ö <333 :D

2008-07-15 @ 15:13:36
Postat av: vicky

(svar) naa jag vete fan asså. både och , på nåt sätt. aah, det är SJUKT krångligt iaf xD :P

2008-07-15 @ 15:54:47
URL: http://vnyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0