lördag

idag idag idag har jag varit på maxi. väldigt roligt, hostattack. men vad gör det om hundra år egentligen? & så sprang jag ju på min besta hest malutta också, kanoners. ah, idag fyller hannanas år också, grattis till världens underbaraste liksom! bangbang. nejni, vad har jag mer att berätta? det är lördag idag tror jag bestämt, inneär söndag & farmor&farfar imorgon. tjoho. om exakt 20 dagar bär det av till landet också. & tyskland med 2 av kusinerna också! det blir ju kalas det här hörni.

i just miss u.
<3

Kommentarer
Postat av: hanna

Tack elin! <3

tack för smset också, inga pengar så kunde inte svara ;D

2008-07-05 @ 23:50:17
URL: http://hannaakindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0