malin

dagen har tillbringats med min eviga följeslagare malin malutta svahn. sista gången vi ses nu tills ungefär 12 augusti. jag vill bara gråta. anyway, vi var på smultronstället i sörping & käkade glass. mums är rätta ordet yäyä :) sen traskade vi runt, kollade båtar, eller snarare båtnamn kanske ; "shangri-la" kan man få till väldigt många olika dialekter om man heter elin eller malin (a) & jag köpte två armband & en fotlänk också!

- imorgon bitti rullar vi mot blekinge,. landet allså. eller vänta, inte LANDET blekinge utan landskapet blekinge, där mitt land finns. AHAHAHA jag är grym (h). därnere blir det sol&bad, massa mat & mys med världens bästa släkt. tyskland står också på schemat! så det är möjligt att det här blir sista inlägget innan jag kommer hem, den 7 augusti.

shululuuuu PUSSGURKOR <3
farväl.

Kommentarer
Postat av: vicky

hare så gött , hälsa tyskarna från mig ;D :P

2008-07-25 @ 19:51:45
URL: http://vnyren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer sakna dig massa min underabar fru!

2008-07-25 @ 21:19:06
URL: http://irondiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0