:)

NU SKA JAG BERÄTTA GRUNDLIGT OM MINA DAGAR, SÅ TAG VARNING FÖR LÅNG TEXT!
har haft det jättekul igår & idag. ut med båten, satt barnvakt & solade hela dagen. på kvällen tröttnade vi på barnen (hähä) & gick en promenad, blev stannade av några killar. fast först var det ju erik som han visade sig heta, som stannade oss. åååh gullesnutt :) det som började med uppraggning slutade med (efter vi berättat hur gamla vi var..) seriöst prat, skratt & råd. & det var längesen jag träffade så underbara killar! bestämde även att vi skulle ses idag. sen gick vi hem vid ett eller halv två inatt & la oss & sooooov i några timmar. sen upp alldeles för tidigt, runt 9 kanske. käkade & solade, sen gick vi till killarna igen & pratade :)
" amen du vet elin, jag är 9 år äldre än dig, jag vet bäst & jag tycker du ska.."
" om han INTE vill ha DIG är han ett nöt.. jävla idiot. dissa! "
& erik är uunderbarast vill jag tillägga. fan vad konstigt det är när man känner så starkt för någon man känt i mindre än ett dygn. sen sa vi puss&kram till killarna för vi skulle hem igen, väl på båten kommer vi på att vi varken har tagit efternamn, mobilnummer eller msn. så det var första & sista gången jag träffade dom.. men tillfälliga vänner är lika underbara dom. ERIK JOHAN AFFE PATRIK & ANDERS. tack för att ni gjorde gårkvällen & hela dagen idag så underbar, kanon. även om ingen av er läser det här så hoppas jag ni vet det, & jag saknar er redan!
sen kom vi till stegeborg igen & käkade, & så kom jag hem för nån timme sen kanske.

hoppas någon orkade läsa :)
aja, lev väl hörni.
(usch vad jag saknar erik.)
pusspusspuss!


Kommentarer
Postat av: tess

Aooouw, det låter myspys du Elin, & titta, jag orkade läsa hela (a) :D

Pusspuss sötnos <3 <3

2008-07-04 @ 14:14:31
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: vicky

huhu härliga pojkar (=

2008-07-05 @ 10:35:34
URL: http://vnyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0