torsdag

inatt var malin här & sussade :) vi var ute & kollade på skräckis (h) möhö, jag är mes :). sen åkte hon hem vid halvett idag, vi var mycket pigga & fräscha då, höhö. & vid två kom min fruu mickaela hit :) så har vart med henne & typ badat & pratat. sånt är trevligt! snart kommer det hit gäster, somvanligt allså -.- alltid folk här. imorgon ska jag till smultronstället med malutta & syster, sen måste jag hem & packa.
tidigt lördagmorgon ska vi förflytta oss neråt i landet, ska till blekinge & sommarstället., är där till typ 2 augusti, sedan ska jag & familjen till tyskland med några kusiner. jag är hemma i norrköping igen den 6,7 eller 8 augusti. men jag skriver mer innan jag åker så varför jag berättade allt det där vet jag inte riktigt (a)

förövrigt tycker jag att kalmar är ett väldigt onödigt ställe, jag saknar olle <3
pussss.

Kommentarer
Postat av: hanna

glöm inte hälsa på mig om du ska till smultronstället! :D

2008-07-24 @ 19:30:36
URL: http://hannaakindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0