böböbö

iiiih, en söndag utan ångest, det här är ovanligt ni! men imorgon är det ju ingen skola, det är väl därför :) idag blir jag hemma, hoppas på regn så jag kan ligga inne hela dagen med gott samvete & titta på film, hähä.
& jag har kommit på att skriva långa inlägg om allt & ingenting inte riktigt är min grej längre, nu för tiden slänger jag in en kort text & puss puss puss and that's it. skärpning på mig!
imorgon ska jag träffa samrut förresten, & jag ska även ta mig in till stan snarast för jag känner att jag behöver tröstshoppa tills jag spyr. det här blir bra :)
puss puss puss
<3

Kommentarer
Postat av: cecilia

Jag såg dig på krogen igååår ;D

2008-06-17 @ 09:53:13
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0