hallelujah

idag är det torsdag & jag börjar bli rätt inaktiv på bloggen känner jag. igår köpte jag nya skor & två linnen, mamma betalar så att säga (a)    & sen våffelkväll i kyrkan, haha. satt kvar till halv elva med måns & carl & pratade. sen hem & kolla film med syster. idag ska jag städa mitt rum, det är KAOS därinne.
förövrigt undrar jag om man ska fatta beslut med hjärnan eller hjärtat. dom tycker nämligen helt olika ..
nu blir det dusch & film på det!



- jag saknar dig, jag saknar oss. <3

Kommentarer
Postat av: annna

hello! kolla in min tävling på min blogg där du kan vinna en super fin topp :) tävlingen avslutas på söndag så ännu har du chansen att vinna!

2008-06-19 @ 17:35:03
URL: http://annahadarzon.blogg.se/
Postat av: vicky

har du sett "Tsatsiki, morsan och polisen"?



"När den rätta dyker upp, säger hjärtat till. och då får huvvet säga vad det vill" he he ;) :)

2008-06-20 @ 11:12:52
URL: http://vnyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0