HEYGORGEUS

malin är bäst. idag har hon & jag legat på min brygga i ösregnet, invirade i filtar & pratat minnen. sådär som bara vi kan. en hel del asgarv kan jag lova, hihi. imorgon ska vi ut med hennes pappa, en gemensam vän till hennes pappa & min pappa & hans två barn's båt. om ni hängde med där, det vart lite förvirrat kände jag :) kommer hem tisdag. & det ska bli så jävla skönt att komma bort från allt, alla tankar & känslor. för jag har kommit på att det nog är bäst att göra val med hjärnan & inte hjärtat. i allafall för den här gången. men jag veeeeeet verkligen inte. åh fan.
men ring & sms:a om det är nåt.
kisskissbangbang!
<3

falsk falsk falsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0