neeeej, får jag dissen nu?!

sjukt trevlig dag idag! ihi. tog bussen ner till åby & malin vid halv två, käkade lunch & bubblade hos malin, sen fick vi skjuts in till stan & mötte upp en något trött äwälotta :) köpte ett linne & en tröja på ginatricot. sen hittade jag en ny pojkvän på glitter (a) hah, det var en kille i 14-årsåldern som kollade in i en spegel, & kollade på mig som gick bakom, sen ba vände han sig om & "aaaaah, jag kolla i spegel & se snygg tjej & jag vända mig om"
jag ba " .. ah, okej, vad bra!" haha, sen drog vi ut & så ropade han ; "NEEEEJ.. FÅR JAG DISSEN NU?!" haha aja, stackars pojke "/ hihi. mjaowh, träffade kusin karin också :)
sen kom jag hem för en stund sen, men nu ska jag ner & sociala mig med min älskade syster!
lev väl snuttungar.
pusspusspuss!

Kommentarer
Postat av: cecilia

tack elin <3

2008-06-27 @ 11:52:21
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: vicky

haha skön kille

2008-06-27 @ 18:23:07
URL: http://vnyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0