onsdag

dagen har tillbringats med världens bästa samrice, sista gången tills augusti, FIFAN. eller ska vi säga "fofan" kanske, haha. jag har haft skitkul kan jag lova iallafall ; niiiiggaaaaaaaah, gangstaaaaaah, mothaaaaaa, hej. (a) sprang på rebecca miskulin & evelinadahl, snutten. åhåhåhåh! hah :D
jahaja. imorgon ska jag träffa äwäluttplutt & malinutta. det blir trevligt! men jag blir gaalen på vädret, ge mig 27 grader plus, en stoooor strand med söta pojkar & en glass, & älin är helnöjd :) men ärligt, vädret är verkligen inte det bästa just nu, synd att det var fint när man satt inne i skolan hela dagarna menar jag .. (märks det att jag kämpar för att få ett långt inlägg? :D)

så vill jag tillägga att jag tänker på min älskade tess & hoppas hon mår bättre, du vet att jag finns för dig, alltid.
farväl
<3


Kommentarer
Postat av: tess

jag älskar dig din jävla... maaah! Du är bara underbar, men det är ingen nyhet ju (a) ÄLSKAREY <3

2008-06-26 @ 19:45:46
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0