bloggläsare kommer & går.

från 216 läsare i förrgår till 15 idag.
haha, jag borde verkligen uppdatera lite mer så folk har något att läsa om.
weeell, imorgon, eller om det var senare i veckan (minnet sviker.) ska jag göra kemiprovet som jag missade i tisdags. herremingud ;s jag kan inget, typ. eller jorå, men inte fan så jag har mvg-chanser. så jag blir hemma & pluggar today. syror&baser & salter. hallelujaah.
melodifestivalfinal igår dåråå :]
jag blev helnöjd när charlotte perrelli vann, hon har stark röst & en bra låt, nanaanaana. jag tycker vi ska tuta & köra, det här kommer gå fetingwurstingbra i belgrad! :}

den här veckan som kommer nu är så kallad "i-vecka" i skolan, man har fått välja lektioner själva för att t.ex plugga upp betyg, eller ta igen sånt som man missat. mer sånt, tycker jag. själv har jag valt flera mattelektioner *host*, matte är ju inte direkt mitt starka ämne.. hihi. men jao, ledig på fredag dårå, långfredagen är det ju då. sen har jag påsklov, då blir det bland annat ullared med malin, TJOHOOO!, eller nåt. :]
sen är det bara några veckor kvar, & VIPS, så har jag slutat åttan också, så ska jag börja nian!
herregud.

plikten kallar hörni,
ha en bra dag!
/ eder skribent, fröken svensson.

Kommentarer
Postat av: therese

va ? ;S
vi går bara måndag och tisdag i skolan (a)
men det låter bra med sån där "i-vecka" vi har ju bara såna där "TFM - tid för måluppfyllning" eller shit två timmar i veckan. Inte för att ngn jobbar på dem timmarna men... :D

2008-03-16 @ 17:30:21
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
Postat av: therese

btw ) VANN SKRÄCKÖDLAN MELODIFESTIVALEN ?!

2008-03-16 @ 17:31:06
URL: http://jaklakrokus.blogg.se
Postat av: hanna

DU & MALIN SKA TILL ULLARED PÅ TISDAGEEEEN TYCKER JAG :D

2008-03-16 @ 21:31:13
URL: http://hannaakindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0