fredag + lördag

hej alla sockerpullor.
igår var det fredag, hihi. vad ska man säga,
- elin svensson looves fridays, typ.
efter skolan, som innehöll bland annat bild & slöjd ( där den mesta tiden gick åt med offer .. ),
drog jag hem till samra, vi fixade oss med kläder ( jag hade åtta ombyten med mig. ) & smink & hår, fixelurafixelura. sen vid halv sju gick vi hem till thina, där det var fest. satt mest & snackade med henka, han är så himla treeevlig ju :] , dansade & hade oss. det var väl ca 20 pers eller ngt., & jag kan ju säga att en del hade fått lite väääl mycket att dricka, haha. sen vid halv ett följde jag & samra henka hem, lite halvlulliga. menmen, kom hem till samra vid ett eller nåt, sen käka lite & sova, sen kom jag hem vid sex ikväll, har kollat lite på melodifestivalen, men det är ju så förbannat tröökigt. ska väl ner & titta [ läs dregla ] på/åt björn gustavsson sen, VILKEN KILLE.
puss&porr,
/ er elin.


Kommentarer
Postat av: vicky

buhuuu vicky vill oxå festa :'( ;P

2008-03-16 @ 13:26:04
URL: http://vnyren.blogg.se
Postat av: Anonym

varför tog du bort de som stod innan då?

2008-03-16 @ 17:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0