freeeedag

idag är det fredag & jag är jeteklad heest (a), ihii. hade franska på morgonen, äckligt segt. typ som ni vet geléråttor som har legat för länge & blivit hårda "/ xd., sen hade jag so, blev indelad i värsta superduper gruppen :] ihii, essica, frida, hanna, samra. värstabästa. :} därefter var det tajm för bild, fick lyssna litegrann & sen rita. man skulle ta ett a3-papper, vika det på mitten & rita en dörr på framsidan. dörren skulle leda vartsomhelst, till en godisaffär eller till ens hjärna, osv. inuti skulle man rita vad man sån därinne. & vad gör elin svensson? jo, elin svensson ritar porten till himlen på framsidan, & en naken johnny depp med endast ett blad på sig, liggande på moln på insidan. lärar-emma tycker nog att jag är lite koko, men vem gör inte det egentligen :] sen hade jag utvecklingssamtal, som lät precis som alla andra:   
;"du har kapacitet till jättehöga betyg"   
;"jag vet."   
;"men..?"  
;"men jag är lat."
men nu jävlar, nu ska jag köra de sista veckorna i skolan, tuta & kör.
TUT TUT !
engelska efter det iaf,  & lite slöjd på slutet där. pratade med offer, ääärligt, skönaste ever x}
& MIN EMO-EMMA SKA KANSKE VARA MED PÅ LET'S DANCE IKVÄLL, I BANDET SOM SPELAR, FÖR HON PRAOAR HOS GITARRISTEN I BANDET, SÅ OM NI SER VÄRLDENS SÖTASTE TJEJ BLAND BANDET ÄR DET MIN EMMA ANDERSSON <333
så alla kollar på let's dance ikv, bara för säkerhets skull :]

pussajö.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Hej! Va kul att du frågar. Jag har faktiskt inte hunnit testa min "Easy look" än men jag tror den ska vara rätt bra! Om jag har fattat det rätt följer det med en liten bruksanvisning och med hjälp av den gör du steg för steg, smink för smink - tills du har looken! Om du försluter förpackningen på ett bra sätt tror jag att den ska kunna gå att använda mer än en gång (om sminket räcker vill säga).

2008-03-07 @ 17:34:25
URL: http://chocolatechic.blogg.se
Postat av: vicky

(svar) matilda har piercat sig i näsan ;)

2008-03-07 @ 17:45:51
URL: http://vnyren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0