här ska det egentligen stå en bra rubrik.

idag måste jag plugga kemi, syror & baser + salter. prov på tisdag, uäääk >.<   igår satt jag hemma & kollade melodifestivalen, ni kan ju gissa hur lycklig jag blev när carola inte gick vidare, hehe :] hoppas på charlotte perelli eller bwo till eurovision, inte för att någon bryr sig, men jaja. på onsdag efter konfan+ungdomskvällen ska malin & jag kanske sova över, det ska bli kul. & på torsdag ska jag leka med mickaela :] lördag blir det fest! längtar sönder till påsklovet, då ska malin & jag kanske till ullared för tredje gången, ihi :] fetingwursting kul vi kommer haa!
men nä, nu måste jag plugga kemi 8-|

kramkalas
/ elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0